Misja plebiscytu Gastronom Wybrzeża

Naszą misją jest promocja lokali poprzez liczne działania marketingowe i udział w opiniotwórczym konkursie. Uczestnik wybiera interesujący go pakiet, opłaca go i przystępuje do plebiscytu. My jako redakcja Gastronom Wybrzeża dokładamy wszelkich starań do promocji lokalu, uzależnionej od pakietu marketingowego. Jego wielkość określa dodatkowe działania marketingowe mające na celu zbudowanie większej rozpoznawalności lokalu biorącego udział w konkursie.

Działania marketingowe dla branży HoReCa

Kompleksowe działania dedykowane branży HoReCa mają na celu promocję w internecie, w social-mediach, i drogą tradycyjną lokalu, biorącego udział w plebiscycie. Praca redakcji skupia się na budowaniu zaangażowania wśród odbiorców reklamy poprzez publikowanie artykułów content marketingowych, tworzenie storytellingu sprzedażowego, prowadzenia kont społecznościowych, moderacji stron internetowych i działań networkingowych.

 

Jak wygląda plebiscyt Gastronom Wybrzeża

Przystępujący do plebiscytu lokal bierze udział w konkursie, podczas którego trwania gromadzi punkty determinujące jego miejsce w rankingu. W zależności od zdobytego miejsca otrzymuje nagrody rzeczowe i/lub vouchery, wręczane podczas uroczystej gali wieńczącej plebiscyt Gastronom Wybrzeża. Punkty przyznawane są na podstawie opinii ludzi i tajemniczych klientów, degustacji konkursowej oraz w ramach ankiety internetowej.

 

  • +48 533 903 900
  • biuro@gastronomwybrzeza.pl
  • 81-137 Gdańsk, ul. Starodworska 1
  • NIP 5842736046

Włascicielem serwisu jest Gastronom Wybrzeża – Firma Iroglobal Sp. z o. o. Wszystkie prawa zastrzeżone / All rights reserved