Wybierz pakiet

rejestracyjny

  1. Bramka SMS z numerem oraz kodem do głosowania
  2. Wpis do ankiety internetowej dedykowanej pod głosowanie on-line
  3. Wizytówka firmy w kwartalniku Gastronom Wybrzeża z kodem do głosowania
  4. Udostępnienie informacji o lokalu wraz linkiem do ankiety i kodem sms na naszych social-mediach
  5. Oznaczenie lokalu na mapie „Kulinarny Szlak Wybrzeża”
  6. Zaproszenie na uroczystą galę wieńczącą plebiscyt
  7. Opracowanie artykułu umieszczonego na naszej stronie i blogach branżowych
  8. Sesja zdjęciowa podczas degustacji oraz opublikowanie zdjęć na naszych social-media
  9. Reklama w kwartalniku „Gastronom Wybrzeża” (cała strona)
  10. Film promujący lokal wykonany podczas degustacji
  11. Publikacja zdjęć i nagrań na social-media w formie promowanych wpisów
  12. Wyświetlenie logotypu podczas uroczystej gali wieńczącej plebiscytu
  13. Materiały poligraficzne (x5 plakaty i x400 wizytówek z kodem głosowania)
  14. Promowanie wydarzeń związanych z lokalem na naszych social-media
  15. Uczestnictwo redakcji Gastronom Wybrzeża na min. 2 wydarzeniach lokalu
  16. Produkcja filmiku 60 sek. promującego lokal
  17. Szkolenia dla 2 osób z wybranego tematu: bhp, zarządzanie czasem, motywacja zespołu, zastosowanie social-media

srebrny

  1. Bramka SMS z numerem oraz kodem do głosowania
  2. Wpis do ankiety internetowej dedykowanej pod głosowanie on-line
  3. Wizytówka firmy w kwartalniku Gastronom Wybrzeża z kodem do głosowania
  4. Udostępnienie informacji o lokalu wraz linkiem do ankiety i kodem sms na naszych social-mediach
  5. Oznaczenie lokalu na mapie „Kulinarny Szlak Wybrzeża”
  6. Zaproszenie na uroczystą galę wieńczącą plebiscyt
  7. Opracowanie artykułu umieszczonego na naszej stronie i blogach branżowych
  8. Sesja zdjęciowa podczas degustacji oraz opublikowanie zdjęć na naszych social-media
  9. Reklama w kwartalniku „Gastronom Wybrzeża” (pół strony)
  10. Film promujący lokal wykonany podczas degustacji
  11. Publikacja zdjęć i nagrań na social-media w formie promowanych wpisów
  12. Wyświetlenie logotypu podczas uroczystej gali wieńczącej plebiscytu
  13. Materiały poligraficzne (x5 plakaty i x400 wizytówek z kodem głosowania)
  14. Promowanie wydarzeń związanych z lokalem na naszych social-media
  15. Uczestnictwo redakcji Gastronom Wybrzeża na min. 2 wydarzeniach lokalu
  16. Produkcja filmiku 60 sek. promującego lokal
  17. Szkolenia dla 2 osób z wybranego tematu: bhp, zarządzanie czasem, motywacja zespołu, zastosowanie social-media

złoty

  1. Bramka SMS z numerem oraz kodem do głosowania
  2. Wpis do ankiety internetowej dedykowanej pod głosowanie on-line
  3. Wizytówka firmy w kwartalniku Gastronom Wybrzeża z kodem do głosowania
  4. Udostępnienie informacji o lokalu wraz linkiem do ankiety i kodem sms na naszych social-mediach
  5. Oznaczenie lokalu na mapie „Kulinarny Szlak Wybrzeża”
  6. Zaproszenie na uroczystą galę wieńczącą plebiscyt
  7. Opracowanie artykułu umieszczonego na naszej stronie i blogach branżowych
  8. Sesja zdjęciowa podczas degustacji oraz opublikowanie zdjęć na naszych social-media
  9. Reklama w kwartalniku „Gastronom Wybrzeża” (cała strona)
  10. Film promujący lokal wykonany podczas degustacji
  11. Publikacja zdjęć i nagrań na social-media w formie promowanych wpisów
  12. Wyświetlenie logotypu podczas uroczystej gali wieńczącej plebiscytu
  13. Materiały poligraficzne (x2 plakaty i x200 wizytówek z kodem głosowania)
  14. Promowanie wydarzeń związanych z lokalem na naszych social-media
  15. Uczestnictwo redakcji Gastronom Wybrzeża na min. 2 wydarzeniach lokalu
  16. Produkcja filmiku 60 sek. promującego lokal
  17. Szkolenia dla 2 osób z wybranego tematu: bhp, zarządzanie czasem, motywacja zespołu, zastosowanie social-media

platyna

  1. Bramka SMS z numerem oraz kodem do głosowania
  2. Wpis do ankiety internetowej dedykowanej pod głosowanie on-line
  3. Wizytówka firmy w kwartalniku Gastronom Wybrzeża z kodem do głosowania
  4. Udostępnienie informacji o lokalu wraz linkiem do ankiety i kodem sms na naszych social-mediach
  5. Oznaczenie lokalu na mapie „Kulinarny Szlak Wybrzeża”
  6. Zaproszenie na uroczystą galę wieńczącą plebiscyt
  7. Opracowanie artykułu umieszczonego na naszej stronie i blogach branżowych
  8. Sesja zdjęciowa podczas degustacji oraz opublikowanie zdjęć na naszych social-media
  9. Reklama w kwartalniku „Gastronom Wybrzeża” (cała strona)
  10. Film promujący lokal wykonany podczas degustacji
  11. Publikacja zdjęć i nagrań na social-media w formie promowanych wpisów
  12. Wyświetlenie logotypu podczas uroczystej gali wieńczącej plebiscytu
  13. Materiały poligraficzne (x5 plakaty i x400 wizytówek z kodem głosowania)
  14. Promowanie wydarzeń związanych z lokalem na naszych social-media
  15. Uczestnictwo redakcji Gastronom Wybrzeża na min. 2 wydarzeniach lokalu
  16. Produkcja filmiku 60 sek. promującego lokal
  17. Szkolenia dla 2 osób z wybranego tematu: bhp, zarządzanie czasem, motywacja zespołu, zastosowanie social-media
Dane kontaktowe
  • +48 533 903 900
  • biuro@gastronomwybrzeza.pl
  • 81-137 Gdańsk, ul. Starodworska 1
  • NIP 5842736046

Włascicielem serwisu jest Gastronom Wybrzeża – Firma Iroglobal Sp. z o. o. Wszystkie prawa zastrzeżone / All rights reserved